David Ježek - přípravě na MS – strava a suplementace v superkompenzaci | Toro Nutrition

David Ježek - přípravě na MS – strava a suplementace v superkompenzaci

Zdravím čtenáře portálu Toronutrition.cz, momentálně se nacházím v konečné fázi přípravy na Mistrovství světa juniorů 2019. Mistroství se bude konat v Budapešti tento týden, tj. 22.11 až 24.11. 2019.

David Ježek - přípravě na MS – strava a suplementace v superkompenzaci

O jakou fázi se jedná? Jedná se o fázi superkomenzace, kterou kulturisté praktikují před závody. Zpravidla superkompenzace trvá 7 dnů. Zkráceně řečeno se jedná o vypálení zbytkového glykogenu ze svalů a nastavení organismu na odvodnění. Osobně již v této fázi nezařazuji do svého jídelníčku koření, sladidla, proteinové přípravky, a dokonce ani nakopávače. Používám pouze sůl, vodu a kvalitní jídlo, kterého není mnoho.

Můj denní příjem sacharidů se nyní pohybuje kolem 100g. Bílkoviny mám nastavené oproti předešlým sezonám velice nízko. Denně konzumuji pouze do 160g bílkovin při váze cca 84kg. Tuky se pohybují momentálně kolem 30g.

Tuky přijímám momentálně z vajec, bílkoviny pouze z masa a bílků. Jako zdroj sacharidů volím rýžovo-pohankovou kaši před a po odpoledním tréningu.


Můj superkompenzační jídelníček je nastaven momentálně následovně:

Snídaně: 100g vaječný bílek, 2 celá vejce

Svačina: 110g kuřecí prsa, zelenina

Oběd: 110g kuřecí prsa, zelenina

Pre-workout: 50g rýžová-pohanková kaše, skořice

Post-workout: 50g rýžová kaše, skořice

Svačina: 110g kuřecí prsa, zelenina

Večeře: 110g kuřecí prsa, zelenina

Večeře II.: 100g vaječný bílek, 1 celé vejce

Nyní se podíváme na SUPLEMENTACI a doplňky, které i v této fázi přípravy používám:

· Spalovač Black Mamba (USA verze) 

· Omega 3 

· Vitamíny a minerály – Vitamín C, multivitamín s minerály, zvlášť zařazuji dobře vstřebatelnou formu hořčíku – bysglycinát a citrát, Zinek

· Antioxidanty – mladý ječmen, supergreens, ashwagandha

· Ostatní – trávicí enzymy, ostropestřec, směs pro podporu činnosti jater a ledvin, vláknina, koncentrovaný česnek, psyllium, Melatonin pro zlepšení kvality spánku zařazuji pouze občas

· Citrátové soli pro podporu odkyselení organismu 

TIP:  Ráno používám jablečný ocet, který reguluje hladinu cukru v krvi a navíc má mnoho blahodárných účinků pro zdraví. Hojně užívám skořici, která výborně dochutí například vaječný bílek.

Autor článku: David Ježek
  *Pokud chceš podpořit našeho týmového závodníka, využij jeho slevový kód JEZEK10 a získáš SLEVU 10% na celý nákup. 

Související produkty


Související články


Diskuze

Copyright © 2019 Toro Nutrition. by Media Heroes s.r.o.
Go Pay Maestro Master Secure Code Verified by Visa Visa